Cursus

  • Wanneer is mijn inschrijving definitief?
    Na het invullen van het aanmeldformulier op de website ontvangt u (binnen 5 werkdagen) de definitieve bevestiging per mail. Heeft u zich telefonisch of per mail ingeschreven voor een cursus, dan is deze definitief wanneer de toegestuurde offerte is ondertekend.
     
  • Wanneer weet ik zeker of de cursus van start gaat?
    Doorgangsgarantie geldt bij minimaal vier deelnemers. Mocht de cursus niet doorgaan dan hoort u dit doorgaans twee, maar uiterlijk één week van te voren. Wij doen u in dat geval een nieuw voorstel.
     
  • Wat zijn de cursustijden?
    Een klassikale dagcursus vindt plaats van 9:00 uur tot 16:00 uur. Volgt u een avondcursus, dan worden de tijden van te voren met u afgestemd.
     
  • Wordt er een lunch tijdens de cursus verzorgd?
    Ja, alle dagcursussen zijn bij Cadix inclusief lunch.
     
  • Ik heb een allergie; kunnen jullie hier rekening mee houden?
    Dit kan. Geef dit minstens één week van tevoren door via info@cadix.nl onder vermelding van uw cursus en startdatum.
     
  • Ik kan (een deel van) mijn cursus niet volgen. Wat nu?
    In overleg met de opleidingsadviseur wordt gekeken naar een alternatief (hier kunnen echter wel kosten aan verbonden zijn).
     
  • Ik ben ziek op een cursusdag. Wat nu?
    Wanneer u ziek bent op een cursusdag, dan meldt u zich af door vóór 9:00 uur te bellen naar 088 2600 800. Er wordt vervolgens met uw opleidingsadviseur gekeken of het mogelijk is deze dag op een later moment in te halen (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
     
  • Krijg ik na afloop van de cursus een certificaat?
    Bij het succesvol afronden van een Autodesk cursus ontvangt u een officieel erkend Autodesk certificaat per mail. Voor overige cursussen (andere dan Autodesk software) ontvangt u van Cadix een certificaat van deelname. Na het volgen van een e-learning cursus ontvangt u géén certificaat.
     
  • Waar vind ik mijn Autodesk certificaat? 
    Ga naar mijn.cadix.nl of klik op de volgende link: education.autodesk.com/login-student en log in. U vindt uw certificaten bij 'Finished Courses'. 
     
  • Moet ik mijn eigen laptop mee nemen naar de cursus?
    Nee, dit is niet nodig. U werkt tijdens de cursus op één van onze computersystemen.

Facturatie

  • Is de prijs van een cursus inclusief BTW?
    Nee, de prijzen op onze website zijn exclusief BTW.
     
  • Wanneer ontvang ik de factuur?
    De factuur wordt verstuurd op de eerste dag van de cursus.
     
  • Wanneer moet de factuur betaald worden?
    De factuur moet binnen 14 werkdagen voldaan worden.
     
  • Kan ik in termijnen betalen?
    In bepaalde situaties is dit inderdaad mogelijk. Wilt u in termijnen betalen, neem dan contact op met uw opleidingsadviseur. Let wel op: het grootste deel van het totaalbedrag zal dan vooraf betaald moeten worden.

Reizen

  • Waar kan ik parkeren als ik een training volg in Drachten?
    Volgt u een cursus op onze trainingslocatie in Drachten, dan kunt u parkeren op ons terrein.
     
  • Waar kan ik parkeren als ik een training volg in Utrecht?
    Volgt u een cursus op onze trainingslocatie in Utrecht, dan parkeert u bij P+R Westraven. Vanaf het parkeerterrein loopt u binnen 5 minuten naar onze opleidingslocatie.

    Loop vanaf P+R Westraven via de stoplichten naar de andere kant van de weg (Europalaan). Sla na de stoplichten rechtsaf en volg deze weg. Sla vervolgens linksaf richting de Noordersluis/Winthontlaan. Loop door totdat u aan uw linkerhand een kantorengebouw ziet. Boven de ingang van dit kantorengebouw staat de tekst ‘Element’. Via deze ingang gaat u naar binnen.
     
  • Welke tram moet ik pakken vanaf Utrecht centraal om bij de trainingslocatie in Utrecht te komen?
    Neem vanaf station Utrecht Centraal de sneltram richting Nieuwegein of IJsselstein. Stap uit bij de halte Transferium/Westraven. Loop richting de ingang van de P+R Westraven. Loop via de stoplichten naar de andere kant van de weg (Europalaan). Sla na de stoplichten rechtsaf en volg deze weg. Sla vervolgens linksaf richting de Noordersluis/Winthontlaan. Loop door totdat u aan uw linkerhand een kantorengebouw ziet. Boven de ingang van dit kantorengebouw staat de tekst ‘Element’. Via deze ingang gaat u naar binnen.

MijnCadix

  • Ik kan niet inloggen in MijnCadix
    Wanneer u niet kunt inloggen in MijnCadix, stuurt u een e-mail naar info@cadix.nl. Wij helpen u vervolgens zo snel mogelijk verder.
     
  • Ik ben mijn wachtwoord voor MijnCadix vergeten, wat nu?
    Bent u uw inloggegevens voor MijnCadix vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Als u het bij ons bekende e-mailadres hebt ingegeven, ontvang u automatisch een e-mailbericht. Hierin leest u hoe u opnieuw toegang kunt krijgen. Mocht u moeilijkheden blijven ondervinden, dan kunt u het beste contact opnemen met onze systeembeheerder. Bel naar 088 2600 814 of stuur een e-mail naar info@cadix.nl.
Harold Kramer
Harold Kramer, Accountmanager

Geen antwoord op uw vraag gekregen?

Neem dan gerust contact op met ons via 088 2600 800.