U doet snel en eenvoudig een beroep op onze helpdesk voor vragen over, en eventuele problemen met, uw CAD software of werkproces. Met passend support van Cadix krijgt u volledige grip op uw ontwerpsoftware en gaat u efficiënt en effectief te werk. Onze experts richten zich niet alleen op het beantwoorden van uw vraag. Wij helpen u ook slimmer te werken!
Support
Komt u er niet helemaal uit met uw CAD software? Heeft u een vraag over een functionaliteit in uw software? Wilt u meer weten over de BIM werkmethodiek? Of wilt u graag sparren met één van onze expert over een (complex) vraagstuk? Neem contact op met de supportafdeling van Cadix. Onze consultants helpen u graag.
Onze consultants staan altijd voor u klaar om u vooruit te helpen wanneer u tegen problemen aanloopt
Supportcontract
Met een supportcontract bent u verzekerd van een snelle afhandeling van uw support vragen.
Wat zijn de voordelen van een supportcontract?
- Kom snel in contact met een expert van Cadix
- Snel reactie op al uw helpdeskvragen
- Bepaal zelf het budget, dus geen verrassingen of onverwachte kosten
- Al uw helpdeskvragen in één overzicht
- 24/7 inzicht en grip op uw supportcontract
Heeft u geen supportcontract bij Cadix, maar heeft u wel een supportvraag? Wij informeren u graag over de voorwaarden en helpen u vooruit. Neem gerust contact op met ons via 088 2600 800 of mail naar info@cadix.nl.

Meer weten over support van Cadix?
Neem gerust contact met mij op. Ik help u graag verder!