Windchill PDMLink Business Administration › Cadix

Windchill PDMLink Business Administration Windchill PDMLink Business Administration

Tijdens deze training leert u het beheren en aanmaken van gebruikersaccounts en groepen en het plannen en gebruiken van informatie management opslag strategieën. Andere belangrijke onderwerpen zijn workflows en configureren van het domeinbeleid.

Doelstelling

Tijdens de training leert u te werken met de Windchill PDMLink administration taken. U leert gebruikersaccounts en workflows aan te maken en management opslag strategieën op te stellen.
In de training komen de configuratie mogelijkheden uitgebreid  aan de orde om  Windchill PDMLink te configureren op basis van de wensen binnen het bedrijf.

Na afloop van de training hebt u de kennis opgedaan voor het implementeren en beheren van een basis Windchill PDMLink.

Voorkennis

Kennis op het niveau van de training ‘Windchill PDMLink introductie’ is vereist om met succes aan de training deel te kunnen nemen.

Lesmateriaal en faciliteiten

Bij aanvang van de training ontvangt u een officieel Engelstalig cursusboek.

Voor de trainingen beschikt Cadix in heel Nederland over goed ingerichte trainingsruimtes.
Tijdens de training kunt u onbeperkt gebruik maken van koffie, thee, frisdrank en ijswater. Bij een dagtraining wordt u een lunch aangeboden.
U ontvangt na afloop van deze training een certificaat.

Deze training wordt uitgevoerd in samenwerking met een PTC-Authorized Training Partner.

Inhoud

Tijdens de training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

  • Understand the processes involved in defining your business environment
  • Identify the use of a Windchill Organization
  • Create an organization
  • Create and manage user accounts and groups
  • Identify best practices for managing organizations, groups, and user accounts
  • Identify contexts and their relationships
  • Assign product and library creators
  • Create and manage product and library contexts
  • Distinguish Windchill object names and their corresponding object type class names
  • Create Global Attributes
  • Add attributes to a Windchill Type
  • Create a Windchill Type
  • Identify and set object initialization rules
  • Implement custom versioning sequences
  • Create and define life cycle and workflow templates
  • Associate life cycle and workflow templates
  • Understand the Windchill domain policy architecture
  • Define access control policies
  • Identify individual access control permissions
  • Administer and troubleshoot access control lists
  • Define notification policies
  • Define indexing policies
  • Use Context Teams to apply access control
  • Use Context Teams and team templates to conduct workflow role resolution
  • Create and manage document templates within product, library, and organization contexts
  • Identify how to create CAD document templates
  • Access business metrics from Change Monitor reports
  • Use ModelCHECK validation during Check In
  • Administer administrator-saved searches
  • Administer user profiles
  • Administer Windchill views
  • Administer calendar functions
  • Administer organization preferences
  • Identify the report manager functions
  • Identify visualization publishing controls
  • Identify purge manager functions
  • Audit system events