Online support - begeleiding op afstand

Online support

Online support

Soms is een klassikale training onvoldoende toereikend om optimaal van CAD software gebruik te (blijven) maken. Ook kan het voorkomen dat u een helpdeskvraag heeft. Begeleiding op 'afstand', verzorgd door één van onze ervaren docenten, is dan dé oplossing. 

De begeleiding op 'afstand' vindt plaats in uw eigen werkomgeving én op een moment dat het u het beste past. Naar aanleiding van de te behandelen onderwerpen wordt bepaald hoeveel tijd er voor de begeleiding gereserveerd dient te worden. Zo ontstaat er een optimale begeleiding, waarbij u precies datgene leert waar u behoefte aan heeft.

Hoge mate van interactie

Deze manier van ondersteuning wordt ingezet als u een korte instructie nodig heeft, waarbij de kennisoverdracht ook op 'afstand' kan plaatsvinden. De productspecialist en cursist zitten ieder achter hun eigen systeem en zijn aanwezig op hun eigen locatie. Beide personen hebben door middel van geluidsverbinding, en eventueel videoverbinding, contact met elkaar. Deze oplossing en manier van kennisoverdracht wordt bijzonder goed geëvalueerd door onze klanten. Daarbij bereikt het doel "kennisoverdracht" een hoog niveau, omdat de mate van interactie erg hoog is tijdens deze online sessies.

Hoe werkt de begeleiding op afstand?

Er vindt interactie plaats via een audioverbinding (telefoon of VoiP). Ook is er een videoverbinding mogelijk. Voordat de sessie plaatsvindt zult u de nodige informatie hebben ontvangen om de sessie, op het daarvoor afgestemde moment, direct te kunnen starten. U hoeft als gebruiker vooraf zelf geen software te installeren.